Goede vrienden 626 rijders,
Sinds 4 maanden heb ik mij bij de groep van blije mazad rijders gevoegd!
Ik was op slag verliefd!
Helaas heb ik niet al teveel verstand van autos, en al helemaal niet van de mazdas! Sinds afgelopen 4 maanden heb ik al 3 keer mn bougies verwisseld, omdat ie heel slecht loopt.. (3 poten)
Helaas is dit sinds 3 weken weer het geval! Hij loopt slecht! Geen vermogen, veel stotteren, en blijft af en toe op de 2000 toeren hangen!
Moet binnenkort de waterpomp vervangen omdat die lek is, maar ik heb zon idee dat ik daarmee het probleem niet opgelost heb!
Iemand nog ideen over hoe en wat?
Misschien is iemand in het bezit van een werkplaats handboek dat ik kan lenen of kopen?
Ik ben nog zo gek op die auto, maar zo komt ie "vroeg" aan zn einde!
Het is een 626 uit '92 sedan 1.8i-16v lx u9
Een radeloze mazda rijder!
(bekend) probleem
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
benzine? lpg??? alsie op lpg loopt hebbie het probleem dna ook op benzine???
hoeveel kilomters heeftie?
als ej van plan bent de auto te blijven rijden koop dan ipv 3 sets bougies 1 set bougies 1 set bougie kabels en 1 verdeler kap en 1 rotor. kost bijmekaar netzoeveel en dan weet je iig dat dat goed is.
verders kan je makkelijk vinden alsie op 3 cilinders loopt welke cilinder niet mee doet.
je laat um stationair lopen (lekker late bokken dus) en trekt dan van de 1ste cilinder de stekker van de injector af. als het goed is slaatie dan bijna af. blijftie lopen dan deej die cilinder alvast niet mee en kan je gericht op die cilinder je probleem zoeken!
hoeveel kilomters heeftie?
als ej van plan bent de auto te blijven rijden koop dan ipv 3 sets bougies 1 set bougies 1 set bougie kabels en 1 verdeler kap en 1 rotor. kost bijmekaar netzoeveel en dan weet je iig dat dat goed is.
verders kan je makkelijk vinden alsie op 3 cilinders loopt welke cilinder niet mee doet.
je laat um stationair lopen (lekker late bokken dus) en trekt dan van de 1ste cilinder de stekker van de injector af. als het goed is slaatie dan bijna af. blijftie lopen dan deej die cilinder alvast niet mee en kan je gericht op die cilinder je probleem zoeken!
mat zwart roeleerd de pan uit!