gasveren kofferklep 626 ge vervangen

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
User avatar
Mazdarati
Ervaren Racer
Posts:841
Joined:Thu Sep 01, 2005 12:43 pm
Type 626:626 GF 95-02 (hatchback of sedan)
Location:Utrecht -> 17km -> west -> ......
Contact:
Re: gasveren kofferklep 626 ge vervangen

Post by Mazdarati » Wed Feb 27, 2008 3:46 pm

Kan iemand het typenummer van zijn gasveer posten.
Graag ook type mazda vermelden.

Kan ik namelijk zien of er een overeenkomst is met de xedos.
Image
Peugeot 307 XSI 2.0i 16v '02 LPI-G3
Mazda 626 2.0i 8v glx '91 sedan (sold)
Nissan Sunny 1.3 '89 (recycled)
Giant Boulder 500 '98 (short distances)

viewtopic.php?f=21&t=3534

User avatar
edgo
Easy driver
Posts:42
Joined:Sun Feb 10, 2008 5:25 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:Tilburg city

Re: gasveren kofferklep 626 ge vervangen

Post by edgo » Wed Feb 27, 2008 7:44 pm

Mazdarati wrote:Kan iemand het typenummer van zijn gasveer posten.
Graag ook type mazda vermelden.

Kan ik namelijk zien of er een overeenkomst is met de xedos.
Hier een linkje kan je zelf even kijken> http://www.hbase.nl

User avatar
edgo
Easy driver
Posts:42
Joined:Sun Feb 10, 2008 5:25 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:Tilburg city

Re: gasveren kofferklep 626 ge vervangen

Post by edgo » Wed Feb 27, 2008 7:54 pm

antoines626 wrote:
edgo wrote:Thanks voor het adres,ik heb al een kijkje genomen op hun site.Inderdaad voor de ge staan ze er inderdaad gewoon op,voor mijn gf helaas niet,maar ik zal nog wel contact met hun opnemen,misschien kunnen ze deze toch leveren.Of zullen die voor het type ge/gf onderling het zelfde zijn? :?:

Greetz,Edwin
Hey edwin,

Ik zou idd even bellen, wellicht dat ze ook aan gasveren voor de GF kunnen komen. Misschien passen die van de GE ook op de GF, maar dat zou je aan gevorderde mazdaforummers moeten vragen, want op dat gebied ben ik nog een mazdagroentje :wink:
Hoi,

Ik heb contact gehad,en helaas kunnen ze de gasveren voor de GF niet leveren :cry: :(
Of die van een GE gaan passen,weet ik nog niet,misschien als ik tijd heb,ga ik zaterdag op de sloop even een kijkje nemen.

User avatar
antoines626
Junior Racer
Posts:135
Joined:Thu Feb 14, 2008 4:41 pm
Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
Location:Haaksbergen

Re: gasveren kofferklep 626 ge vervangen

Post by antoines626 » Wed Feb 27, 2008 11:05 pm

Ey Edwin,

Heb je al wel gekeken onder het kopje ''handige adressen'', daar had ik naast het ene adres ook nog een ander adres, namelijk http://www.carparts-online.nl genoteerd. Daar bieden ze wel gasveren voor een GF aan voor 55 euries. Maar als die van de GE passen kun je die beter doen want die zijn nog eens 40 euro goedkoper (bij de winkel die je gebeld hebt).
Voor de directe doorverwijzing naar de gasveren voor de gf moet je ff op de link klikken die onder ''handige adressen'' staat.
edgo wrote:
antoines626 wrote:
edgo wrote:Thanks voor het adres,ik heb al een kijkje genomen op hun site.Inderdaad voor de ge staan ze er inderdaad gewoon op,voor mijn gf helaas niet,maar ik zal nog wel contact met hun opnemen,misschien kunnen ze deze toch leveren.Of zullen die voor het type ge/gf onderling het zelfde zijn? :?:

Greetz,Edwin
Hey edwin,

Ik zou idd even bellen, wellicht dat ze ook aan gasveren voor de GF kunnen komen. Misschien passen die van de GE ook op de GF, maar dat zou je aan gevorderde mazdaforummers moeten vragen, want op dat gebied ben ik nog een mazdagroentje :wink:
Hoi,

Ik heb contact gehad,en helaas kunnen ze de gasveren voor de GF niet leveren :cry: :(
Of die van een GE gaan passen,weet ik nog niet,misschien als ik tijd heb,ga ik zaterdag op de sloop even een kijkje nemen.

Post Reply