"Nieuw" V6 blok...?

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts:5028
Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:GT town
Re: "Nieuw" V6 blok...?

Post by Casejunkie » Mon Apr 14, 2008 5:57 pm

Aan de andere kant zeggen die dingen ook weer niet alles. Kan zijn dat er een pakking op springen staat en tijdens de meting goed is en een week laten klapt.

Maar je weet ook niet de historie van het andere blok wat je koopt. In 80.000 kilometer kan je een blok aardig verpesten namelijk als je echt wil.

Alles heeft zijn voor- en nadelen. Het gaat ook er om wat jij wil. Een swap kost eenmaal een aardig geldbedrag waar je anders ook andere dingen mee zou kunnen doen.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress

Post Reply