Page 1 of 1

Posted: Thu Oct 06, 2005 5:55 pm
by The Bull
volgens mij niet meer lucht, maar alleen koudere...


GRZ JORDY

Posted: Thu Oct 06, 2005 6:07 pm
by dak zonder bak
pk winst zal ook wel meevallen hoor!!! ik vind heel dat koude lucht verhaal (wat bij turbomotoren anders is) beetje overdreven! ze zitten allemaal cai te maken maar vergeten dat de fabrikanten vaak express koelwaterkanalen door je inlaat spruitstuk en soms ook gasklephuis laten lopen om de zooi op te warmen! sluit die dan eerst eens af en naait um op de dyno! ik wil datr verschil wellis zien!

Posted: Thu Oct 06, 2005 8:06 pm
by roy moti
ze hebben wel erg leuk spul
daar man spagette spruitstuk mmmmm
dat is wel interesant

Posted: Fri Oct 07, 2005 9:47 am
by Marcel Smeding
dak zonder bak wrote:pk winst zal ook wel meevallen hoor!!! ik vind heel dat koude lucht verhaal (wat bij turbomotoren anders is) beetje overdreven! ze zitten allemaal cai te maken maar vergeten dat de fabrikanten vaak express koelwaterkanalen door je inlaat spruitstuk en soms ook gasklephuis laten lopen om de zooi op te warmen! sluit die dan eerst eens af en naait um op de dyno! ik wil datr verschil wellis zien!
persoonlijk geloof ik er ook niet zo in, dan zou je zomers en s'winters ook wel aanmerkelijk verschil moeten merken.

Voorlopig merk ik alleen maar verschil als het mistig is buiten, dan lijkt ie wel wat feller.

Re: viperkit?

Posted: Wed Oct 27, 2010 9:06 am
by Mosibfu
dat komt omdat water meer uitzet bij verhitting dan lucht etc.. nadeel van vochtig weer is dan weer je vermogen op de weg te krijgen zonder dat iritante piepende geluid (wat zijn dat mn banden?!)

Re: viperkit?

Posted: Wed Oct 27, 2010 7:22 pm
by M&M
Mosibfu wrote:dat komt omdat water meer uitzet bij verhitting dan lucht etc.. nadeel van vochtig weer is dan weer je vermogen op de weg te krijgen zonder dat iritante piepende geluid (wat zijn dat mn banden?!)
We zijn al weer 5 jaar later....beetje onzinnig

Groetjes M&M