Hallo,
Ik loop een beetje te dubben met de toekomst van mijn auto.... ik rij namelijk een dikke 3000km per maand, en dan is een lpg-g3 bak echt t goedkoopst rijden. alleen heeft mijn GE-tje best een behoorlijke km-stand (269.xxx). Ergens in de komende maanden kan ik verwachten dat de kop een keertje de brui eraan geeft, of de verdamper. Nu vind ik een GE echt een hele leuke en fijne auto en ben ik pertinent tegen het wisselen van auto's 'omdat we er op uitgekeken zijn' na een jaar of drie ofzo, tis gewoon geen wegwerproduct, hoeft iig niet. Dus ik zit (buiten wat uiterlijke verbeteringen) te denken aan een motorswap, mocht mijn 1.8 source er mee willen stoppen.
Je ziet eigenlijk nooit een 2.0ge op lpg, kan dat niet ofzo? ik vind een 1.8 op lpg namelijk zoooooooooooooooooooooooo langzaam, daar zou wel enige verbetering in mogen komen.
gr,
Stevves
swappenvan 1.8 naar 2.0
-
- Chauffeur
- Posts:78
- Joined:Tue Feb 07, 2006 10:24 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:'s-Hertogenbosch
Mazda 626 GE 1.8 GLX LPG G3 '96 (>288.000) R.I.P.
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact: