Page 2 of 2

Posted: Thu Aug 25, 2005 8:39 pm
by Piet
dan zou mijn wagon ook naar de RDW moeten...

doen we lekker niet :-D

Posted: Thu Aug 25, 2005 8:39 pm
by Willy
hehe ik zie wel hoe ik het gaat doen met me turbo blok :D sssst als jullie niks zeggen doe ik het ook niet ;) :D

Posted: Thu Aug 25, 2005 8:58 pm
by Philip
mjah das van latere zorg, eerst maar eens kijken waar het kan. en wat de kosten zullen zijn. heb mazda ook al gemaild voor info.

wat betreft rdw, indien het nodig is voor keuring en politie, doe ik het wel aangezien je als je op meetings bent problemen krijgt met politie, en bij een ongeluk met de verzekering.

want ja een gespoilerde uitgebouwde wagen bekijken ze natuurlijk van top to teen :mecker:

Posted: Thu Aug 25, 2005 9:37 pm
by dak zonder bak
tsja

je mag in nl tog nergens harder asl 120!! dan hoef je tog ook niet tege de verzekering te zegge dattie harder kan?

Posted: Thu Aug 25, 2005 10:17 pm
by Philip
ik ben de motor nog nergens tegenkomen in nederland, ook geen bedrijf wat het importeert of deze verkoopt.

vergeet wat ik in het begin zei :P das inderdaad geld wegkeilen bak ;)

maar ik wil niet besparen op de motor. dat moet gewoon goed.

weet jij dan een bedrijf in nl die deze motoren verkoopt dutch626?
ik ben dus op zoek naar de FS-ZE met 170 pk. en bijbehorende uiteraard.

Posted: Thu Aug 25, 2005 11:27 pm
by Philip
he hardstikke bedankt ! :buig:

die ga ik zeker even bellen na mijn vakantie. doen ze ook inbouw?
of ben je niet zo bekend met hun?

Ps: hondaboy ga ik dus niet worden. blijf mooi bij een mazda motor :-D

Posted: Sun Aug 28, 2005 7:14 pm
by Philip
bod gedaan van 250 euro. mjah, heb ff niet meer.[edit] is al overgeboden]

ziet er goed uit dutch626. wat is een goeie prijs voor zo een blok op ebay of marktplaats? anders spaar ik ff zodat ik alvast de motor kan kopen.

Posted: Sun Aug 28, 2005 7:59 pm
by dak zonder bak
toch een 6 pitter?

Posted: Sun Aug 28, 2005 8:13 pm
by Philip
ligt aan de beschikbaarheid (als een 6 cyl goed te koop is dan doe ik die)

maar toch beter een 4cyl. minder gedoe mee he?

Posted: Sun Aug 28, 2005 8:31 pm
by Philip
ik wou eerst gaan voor de kl-ze 6 cylinder. ivm de meeste pktjes en omdat op corksport stond dat dit makkelijk gaat.

echter ik ben min of meer overtuigd om voor de fs-ze te gaan, de 4 cylinder aangezien je dan minder gedoe hebt met de rdw.

wat ik wil weet ik zelf ook nog niet echt, waar ik bv ook aan zit te denken is dit.

xerxes

geen gedoe met inbouwen, zekerheid over veiligheid van de motor.
en geen wachttijd met motor inbouw.

alleen wil ik dan wel de bumpers, stoelen, knipperlichten, velgen overzetten.

dus dan word de oude een leuke mix en match van onderdelen. rode bumpers en zwarte chassis, plus een mat zwarte gedeukte motorkap. vraag me af hoeveel ik daar nog voor krijg met 240 op de teller.
mocht ik er 1000 of meer voor krijgen dan ga ik voor de xerxes.
andere optie is de auto met bumpers verkopen en alleen de stoelen over te zetten.

liefste wil ik gewoon een snellere motor in deze auto zetten.

ik ben met dit topic begonnen omdat ik graag advies wil van de kenners.
en evt iemand kan vinden die kan inbouwen tegen een mooie prijs.