626GE Hatchback, 2.0i16v GLX
Vandaag een Optima Yellowtop gehaald, hoop gekloot gehad ermee.
Eerst de kabels van de accu moeten verlengen omdat ik niet bij de accupolen kwam ermee. Toen dat gebeurd was, wilde ik hem starten.. niet dus. Ding was zo leeg als het maar zijn kan. Toen een km of 15 gereden (met muziek aan, maar niet te hard). Ik kom thuis, wil opnieuw starten.. weer niets..) De + Accuklem flikkerde er ook telkens vanaf. Daar een soort spacer voor gemaakt, en nu zit het wel knoervast.
Heb net een km of 35 gereden denk ik, best veel toeren gemaakt telkens e.d. Toen ik thuis kwam startte hij 2x achter elkaar zonder problemen, dus ik hoop dat de accu gewoon opgeladen moet worden en dat hij niet halfdood is, want dat zou *censuur* zijn.
Morgen weer een toertje maken, en als ik er dan nog steeds geen problemen mee heb, ga ik er maar vanuit dat het daaraan lag. Als ik er wel problemen mee heb, dan moet ik 'm om gaan ruilen bij die gast, die had er nog een stuk of 5 staan, dus.
Maar voorlopig ga ik er maar vanuit dat hij gewoon leeg was.
/edit: vandaag is er ook een begin gemaakt aan het inbouwen van de Voltmeter (oil pressure meter is verkocht). Morgen foto's.
/edit2: ook ff blauwe neon bij de voeten van de voorste 2 stoelen gedaan, staat wel vet in het donker.
Eerst de kabels van de accu moeten verlengen omdat ik niet bij de accupolen kwam ermee. Toen dat gebeurd was, wilde ik hem starten.. niet dus. Ding was zo leeg als het maar zijn kan. Toen een km of 15 gereden (met muziek aan, maar niet te hard). Ik kom thuis, wil opnieuw starten.. weer niets..) De + Accuklem flikkerde er ook telkens vanaf. Daar een soort spacer voor gemaakt, en nu zit het wel knoervast.
Heb net een km of 35 gereden denk ik, best veel toeren gemaakt telkens e.d. Toen ik thuis kwam startte hij 2x achter elkaar zonder problemen, dus ik hoop dat de accu gewoon opgeladen moet worden en dat hij niet halfdood is, want dat zou *censuur* zijn.
Morgen weer een toertje maken, en als ik er dan nog steeds geen problemen mee heb, ga ik er maar vanuit dat het daaraan lag. Als ik er wel problemen mee heb, dan moet ik 'm om gaan ruilen bij die gast, die had er nog een stuk of 5 staan, dus.
Maar voorlopig ga ik er maar vanuit dat hij gewoon leeg was.
/edit: vandaag is er ook een begin gemaakt aan het inbouwen van de Voltmeter (oil pressure meter is verkocht). Morgen foto's.
/edit2: ook ff blauwe neon bij de voeten van de voorste 2 stoelen gedaan, staat wel vet in het donker.
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- Philip
- Ervaren Racer
- Posts:914
- Joined:Fri Feb 18, 2005 10:56 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:almelo
ik vind de lijnen zo ook veel beter bij de auto passen. als je het kan, absoluut doen! alleen die motorkap..... daar ga je veel werk mee krijgen om hem zo rond te krijgen.
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project