626GE Hatchback, 2.0i16v GLX

In dit forum kun je een post maken over een grote verandering die je aan je auto doet. Bijv. spoilersets of verlagen enz.
User avatar
Edwin MX6
Ervaren Racer
Posts:519
Joined:Wed Dec 14, 2005 10:03 am
Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
Location:Crownsmountain
Contact:

Post by Edwin MX6 » Thu Jun 01, 2006 6:29 am

Ziet er goed uit jongen. netjes afgewerkt!!
Former owner of a MX6 v6 (now Herwins)
Saab 9-3 2.0 Turbo (205 pk)

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Thu Jun 01, 2006 7:44 am

thnx allemaal :D

@ mazdarati.. mwoooaah ;) je zal het wel horen op de meeting :P

User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts:4254
Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location:HYBRIDE CITY

Post by roy moti » Thu Jun 01, 2006 3:58 pm

ziet er supergoed uit aka47,nu moet
ik het nog ff horen op de meeting
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sat Jun 03, 2006 11:02 pm

Vandaag een Optima Yellowtop gehaald, hoop gekloot gehad ermee.

Eerst de kabels van de accu moeten verlengen omdat ik niet bij de accupolen kwam ermee. Toen dat gebeurd was, wilde ik hem starten.. niet dus. Ding was zo leeg als het maar zijn kan. Toen een km of 15 gereden (met muziek aan, maar niet te hard). Ik kom thuis, wil opnieuw starten.. weer niets..) De + Accuklem flikkerde er ook telkens vanaf. Daar een soort spacer voor gemaakt, en nu zit het wel knoervast.

Heb net een km of 35 gereden denk ik, best veel toeren gemaakt telkens e.d. Toen ik thuis kwam startte hij 2x achter elkaar zonder problemen, dus ik hoop dat de accu gewoon opgeladen moet worden en dat hij niet halfdood is, want dat zou *censuur* zijn.

Morgen weer een toertje maken, en als ik er dan nog steeds geen problemen mee heb, ga ik er maar vanuit dat het daaraan lag. Als ik er wel problemen mee heb, dan moet ik 'm om gaan ruilen bij die gast, die had er nog een stuk of 5 staan, dus.

Maar voorlopig ga ik er maar vanuit dat hij gewoon leeg was.

/edit: vandaag is er ook een begin gemaakt aan het inbouwen van de Voltmeter (oil pressure meter is verkocht). Morgen foto's.

/edit2: ook ff blauwe neon bij de voeten van de voorste 2 stoelen gedaan, staat wel vet in het donker.

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Sun Jun 04, 2006 10:39 am

als ie helemaal ram leeg was moet je hem een nachtje aan de lader zetten. ik heb wel vaker meegemaakt dat accuus zo leeg waren dat je ze over start end at de dynamo hem niet meer volgeladen krijgt!
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sun Jun 04, 2006 2:28 pm

kheb een andere gehaald bij die vent.. nu geen problemen meer ermee. opgelost dus.

Ook heb ik de voltmeter aangesloten, werkt, alleen moet ik die nog ff goed vastzetten.

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Sun Jun 04, 2006 7:25 pm

Pics:

De accu:
Image

De plek van de meter:
Image

Close-up:
Image

User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts:3282
Joined:Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
Location:Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov » Mon Jun 05, 2006 9:52 am

Hij zit ook nog niet vast, was alleen ff voor de foto... metertje moet ook nog vastgezet worden

User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts:4372
Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak » Mon Jun 05, 2006 4:28 pm

je accu is weer leeg!!!! je meter geeft 0 volt aan :-D
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Mon Jun 05, 2006 4:35 pm

:-D

AKA-47
Ervaren Racer
Posts:884
Joined:Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626:626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 » Tue Jun 20, 2006 9:24 pm

weg
Last edited by AKA-47 on Wed Nov 22, 2006 1:37 am, edited 1 time in total.

User avatar
karate
Junior Racer
Posts:178
Joined:Sat May 27, 2006 1:39 am
Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
Location:Boskoop

Post by karate » Wed Jun 21, 2006 12:42 am

ben benieuwd, wel weer veel extra werk.
Ziet er op de fotoshop in ieder geval erg goed uit!
owner C3 1.4 HDI Difference. (Zwart)
owner 626 GLX 2.5i 24v Xerxes Aut. (Rood / Zilver)
Former owner RX-7 FC. (Wit)
Former owner 626 GLX 1.8i 16v Sedan (Rood)

User avatar
Edwin MX6
Ervaren Racer
Posts:519
Joined:Wed Dec 14, 2005 10:03 am
Type 626:626 GV 87-97 (wagon)
Location:Crownsmountain
Contact:

Post by Edwin MX6 » Wed Jun 21, 2006 6:26 am

Het ziet er idd goed uit op de fotosoep.
Former owner of a MX6 v6 (now Herwins)
Saab 9-3 2.0 Turbo (205 pk)

User avatar
Philip
Ervaren Racer
Posts:914
Joined:Fri Feb 18, 2005 10:56 am
Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location:almelo

Post by Philip » Wed Jun 21, 2006 7:50 am

ik vind de lijnen zo ook veel beter bij de auto passen. als je het kan, absoluut doen! alleen die motorkap..... daar ga je veel werk mee krijgen om hem zo rond te krijgen.
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project

User avatar
Reley
Mazda 626 Lord
Posts:1084
Joined:Fri Dec 10, 2004 3:21 pm
Type 626:6 GG 02-07 (hatchback of sedan)
Location:Breda
Contact:

Post by Reley » Wed Jun 21, 2006 8:13 am

kan heel stoer worden ja. maar is de "voor" foto voor of na je ontmoeting met de vangrail?

Post Reply