Page 1 of 1
Posted: Thu Mar 15, 2007 7:15 pm
by Casejunkie
Een dikke V6 in een MX-5 komt denk de gewichtsverdeling niet ten goede. Zeker niet om dat de MX-5 een ideale verhouding heeft van 50:50 qua gewicht. Daarom denk ik dat het intresanter is om in een MX-5 een FE-DOHC te leggen met een turbo.
Over het feit van een V6 3.0 of een V6 3.5 te leggen ipv een K serie motor kan idd intressant zijn. Maar goed iemand zal het moeten proberen
Posted: Thu Mar 15, 2007 8:47 pm
by Reley
met genoeg sponsors wil ik het best proberen
(wel die 3.5 v6 dan natuurlijk he
)
Posted: Fri Mar 16, 2007 12:10 am
by tieske turbo
DE omwisselen voor een ZE is het makkelijkst (als ik over een Probe spreek dan) er zijn al 3 ZE's in onze club en de 4e komt eraan... alls is plug & play, blok wisselen/kabelboom/ecu en klaar... maar andere blokken zoals dus een Duratec zou interessant kunnen zijn...
Posted: Tue Mar 27, 2007 6:58 pm
by Tino
grappig stuk,
mijn mx3 wordt momenteel van een KLZE voorzien, ik weet dat er heeel veel info staat op internet, check
http://www.mx-3.com maar eens.
ik laat het doen door Bastian, zou mezelf nooit lukken en regelt alles, van het blok hierheen halen tot en met het erin zetten.
Posted: Wed Mar 28, 2007 4:33 am
by tieske turbo
clublid laat het ZE blok door Bastian regelen maar Bastian hangt 'm er zelf niet in, doet Asian Cars in Middelburg... Bastian is gewoon duuuuur
ik zeg maar wat...
Posted: Wed Mar 28, 2007 7:58 am
by Marcel Smeding