626GE Hatchback, 2.0i16v GLX
zo, kofferbak is bijna klaar
Nu nog even een lijstje maken met wat er moet gebeuren voor ik er weer de weg mee op wil (zal wel niet afkomen helemaal omdat mn moeder na meer dan anderhalve maand ook wel haar auto terug wil
Morgen
- Achterbank beugel afmaken en bevestigen (voor rugleuning)
- Powercap aansluiten
- Woofer (l) opnieuw aansluiten, kabel is binnenin los
- Microfoon carkit op zn plek zetten
- Achterbumper in de hoeken vastzetten
- Banden op spanning brengen
Z.S.M.
- Ander achterlicht (r) + reflectorplaat
- Langs RDW om te kijken of ik in aanmerking kom voor USA Plates (van voren alleen een USA plate uitsparing in de bumper)
- Sideskirts vastkitten
- Pedalen erop zetten (oude zijn verkocht, nu is het gewoon metaal)
- Voltmeter aansluiten
Nu nog even een lijstje maken met wat er moet gebeuren voor ik er weer de weg mee op wil (zal wel niet afkomen helemaal omdat mn moeder na meer dan anderhalve maand ook wel haar auto terug wil
Morgen
- Achterbank beugel afmaken en bevestigen (voor rugleuning)
- Powercap aansluiten
- Woofer (l) opnieuw aansluiten, kabel is binnenin los
- Microfoon carkit op zn plek zetten
- Achterbumper in de hoeken vastzetten
- Banden op spanning brengen
Z.S.M.
- Ander achterlicht (r) + reflectorplaat
- Langs RDW om te kijken of ik in aanmerking kom voor USA Plates (van voren alleen een USA plate uitsparing in de bumper)
- Sideskirts vastkitten
- Pedalen erop zetten (oude zijn verkocht, nu is het gewoon metaal)
- Voltmeter aansluiten
Last edited by AKA-47 on Wed Nov 22, 2006 1:42 am, edited 1 time in total.
Achterlicht en reflectorplaat zijn onderweg als het goed is (mike zou ze opsturen)
morgen nog ff USA-style kentekenplaat erop hangen, skirts vastkitten en de kofferbak in orde maken, en dan kan hij na meer dan anderhalve maand weer de weg op
Dan moet er binnenkort nog wel ff een nieuw front in en de remblokken vervangen, kannie d'r weer tegenaan
morgen nog ff USA-style kentekenplaat erop hangen, skirts vastkitten en de kofferbak in orde maken, en dan kan hij na meer dan anderhalve maand weer de weg op
Dan moet er binnenkort nog wel ff een nieuw front in en de remblokken vervangen, kannie d'r weer tegenaan
Zo, tijdje geleden dat hier gepost is.
Zondag de eerste meeting gehad met de 626, was erg leuk moet ik zeggen. Ook aan een DB-Drag meegedaan, en 128.4 gescoord. Dit was wel ongeveer wat ik verwachtte, maar echt bevredigend niet, kortom: ik wil harder.
Als laatste nog even een pic van de meeting afgelopen zondag:
Zondag de eerste meeting gehad met de 626, was erg leuk moet ik zeggen. Ook aan een DB-Drag meegedaan, en 128.4 gescoord. Dit was wel ongeveer wat ik verwachtte, maar echt bevredigend niet, kortom: ik wil harder.
Als laatste nog even een pic van de meeting afgelopen zondag:
Last edited by AKA-47 on Wed Nov 22, 2006 1:43 am, edited 1 time in total.
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
je bent nogal wat van plan man! altijd cool om fanatiekelingen te hebben he... zelf WIL ik nog van alles maar mun beurs zegt van niet eigenlijk is het ook van de dolle om er zoveel geld in te stouwen maar ja... ben er nog nie uit
alvast veel succes met je project verder!
PS: audio gaat niet alleen om wattage he, afstelling en een goeie kist tellen het meest (ik maar 2x350watt erin in en push-pull systeem en mun zwager haalde er destijds een 140db mee... of het ook zo is weet ik niet maar hard gaat ie zeker, godver....)
alvast veel succes met je project verder!
PS: audio gaat niet alleen om wattage he, afstelling en een goeie kist tellen het meest (ik maar 2x350watt erin in en push-pull systeem en mun zwager haalde er destijds een 140db mee... of het ook zo is weet ik niet maar hard gaat ie zeker, godver....)
'91 626 GD in een Ford Probe turbo jasje en tupperware
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
'94 Scorpio 2.9 v6 automaat fully loaded slee
ex '90 626 coupé mattemaz
Tis weer lang geleden dat hier gepost is, maar mijn plannen zijn volgens mij wel bekend hier.
Zodra ik klaar ben met mn stage, en vakantie heb (tussen 28 november en 15 januari) ga ik dus een Xerxes automaat aanschaffen, en dan overzetten:
- 8/10e van het interieur
- audio installatie, incl de yellowtop accu
- voorste remmerij (gereviseerde klauwen, blokken en schijven)
Dan zet ik alles wat ik "over" heb van de Xerxes, op de GE, en die gaat dan de deur uit. Wellicht verkoop/ruil ik het Xerxes interieur met Stevves.
Dan heb ik ook nog veerpoten met verlagingsveren en xerxes skirts en achterlips over, maar die zal ik vast ook wel kwijtkunnen aan iemand
Dan heb ik een luxere, snellere, automaat GE, en dat is wat ik wil
Wat nog wel lastig word is om een Xerxes automaat te vinden, met een niet al te gekke kilometerstand. Maarja, dat zien we tegen die tijd weer.
Tot ik de nieuwe auto heb, zal het dus stil blijven in dit topic. Maar zodra die er is, word het weer volle bak foto's en updates posten
Zodra ik klaar ben met mn stage, en vakantie heb (tussen 28 november en 15 januari) ga ik dus een Xerxes automaat aanschaffen, en dan overzetten:
- 8/10e van het interieur
- audio installatie, incl de yellowtop accu
- voorste remmerij (gereviseerde klauwen, blokken en schijven)
Dan zet ik alles wat ik "over" heb van de Xerxes, op de GE, en die gaat dan de deur uit. Wellicht verkoop/ruil ik het Xerxes interieur met Stevves.
Dan heb ik ook nog veerpoten met verlagingsveren en xerxes skirts en achterlips over, maar die zal ik vast ook wel kwijtkunnen aan iemand
Dan heb ik een luxere, snellere, automaat GE, en dat is wat ik wil
Wat nog wel lastig word is om een Xerxes automaat te vinden, met een niet al te gekke kilometerstand. Maarja, dat zien we tegen die tijd weer.
Tot ik de nieuwe auto heb, zal het dus stil blijven in dit topic. Maar zodra die er is, word het weer volle bak foto's en updates posten
Last edited by AKA-47 on Wed Nov 22, 2006 1:44 am, edited 1 time in total.
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Posts:1300
- Joined:Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
- Type 626:6 GY 02-07 (wagon)
- Location:Nieuwegein
Klopt, mijne heeft inmiddels 286dkm gelopen op LPG. Loopt nog goed. In de planning zit dat ie pas bij >360dkm weg mag/gaat.Maak je over de kilometerstand niet al te veel zorgen
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact: