Search found 1 match

by jeb
Fri Mar 08, 2013 10:21 am
Forum: Projecten
Topic: L's Xerxes
Replies: 50
Views: 96929

Re: L's Xerxes

Sleeper is altijd leuk ;)

zowiezo verwacht men geen V6 in een 626je, toch? de meeste GD's zijn ook de 90 pk benzine of 70 pk diesel.. mijn GT'tje kan dan ook leuk verrassen. Het is alleen geen sleeper ;)