Search found 1 match

by telstar
Tue Jul 15, 2014 11:55 am
Forum: Onderhoud
Topic: onstekings stekkers 6 en 3 polig
Replies: 1
Views: 12571

onstekings stekkers 6 en 3 polig

Hallo allemaal,

Voor een 626 uit 1996 (eigenlijk n Telstar) van een vriendin van mij in Kaapstad zoek ik wat versere kabeltjes met stekkers voor de distributor. Het brede en smalle blokje met de resp. 6 en 3 polige stekker. Heeft iemand dit misschien liggen? Mag ook losse kabeltjes als de stekkers ...