Page 8 of 25

Posted: Tue Feb 21, 2006 7:04 pm
by tieske turbo
heb je die race gordels wel op originele punten gezet met de haken in de boutoogjes? is moeilijk te zien maar volgens mij niet...

Posted: Tue Feb 21, 2006 7:07 pm
by Casejunkie
tieske turbo wrote:heb je die race gordels wel op originele punten gezet met de haken in de boutoogjes? is moeilijk te zien maar volgens mij niet...
Nee zo te zien heeft hij ze vast gezet met musketonhaken

Posted: Tue Feb 21, 2006 7:08 pm
by AKA-47
klopt, zitten met haken, omdat die bouten te dik zijn om er doorheen te gaan.. moet dat nog een keer allemaal netjes doen maarja

Posted: Tue Feb 21, 2006 10:44 pm
by tieske turbo
als je de bouten (met ogen erop om de haken in te steken) moet je wel de originele punten aanhouden voor de apk. ook voor je eigen veiligheid zou ik dat doen, voor je het weet knapt je bevestigingspunt en vlieg je net zo hard door de raam heen hoor, " nou jongeman, fijn dat je ze netjes om doet maar ze werken niet naar behoren..."

Posted: Wed Feb 22, 2006 8:15 am
by Crowbar
ja Ties, nou weten we het wel! :-D

Posted: Wed Feb 22, 2006 11:42 am
by AKA-47
Quadrupele post :-o

Posted: Thu Feb 23, 2006 7:42 pm
by tieske turbo
damn dude :dutch: tis wat als je iets probeert te posten en het lukt niet...dan krijg je dus dit he hahaha....


----> ff deleten Dutch als je wil

Posted: Sun Mar 05, 2006 8:02 pm
by AKA-47
weg

Posted: Sun Mar 05, 2006 8:45 pm
by jp@mazda
mooi man, je bent iig wel fanatiek bezig, al hoewel ik al diepoespas niet mooi vind op deze autos... zijn naar mijn mening met verlaging en mooie velgen al af :-D . maar veel sucses met verdere opbouw en ben benieuwd

Posted: Sun Mar 05, 2006 8:50 pm
by Rode Mazda
Balen dat je mazda schade heeft opgelopen.
Succes met opknappen.
Gezellige werkplek met verwarming :D

Posted: Mon Mar 06, 2006 12:01 am
by AKA-47
klopt, ik wilde de pakfeifer, maar vond ik niet meer interessant omdat iedereen die al heeft, en dit is een VIS racing. lijkt idd op erebuni.

Schade was door een betonnen paaltje.. mijn schuld dus

Posted: Mon Mar 06, 2006 8:20 pm
by atenzapower
die kit is idd t zelfde als erebuni. maar die vis racing kit schijnt veel beter te passen ik hoop voor je dat je niet te veel aan moet passen. veel succes ermee

Posted: Tue Mar 07, 2006 9:46 pm
by tieske turbo
jammer ja dat ie schade heeft op moeten lopen en al helemaal *censuur* dat het je eigen schuld is ook nog... ik heb destijds een ongelukje gehad wat dus niet mijn schuld was... geluk bij een ongeluk: de bodykit was goedkoper dan in originele staat terugbrengen :-D

maar in ieder geval suycces met je project want je bent goed bezig. goeie keus* voorbumper ook trouwens (*niet dat ik iets van mazda kits afweet maar ik vind deze wel geslaagd....)

Posted: Sat Mar 11, 2006 12:07 am
by AKA-47
En dan zondag ff verlagen 8)

Posted: Sat Mar 11, 2006 12:44 am
by roy moti
show ff foto,s he als i verlaagd is enne
hoeveel mm omlaag ga je eigenlijk?