Page 2 of 2

Posted: Mon Apr 18, 2005 9:14 am
by Radinov
vandaag is t anders ook best mooi weer :D nu schijnt de zon hier iig :)

Posted: Mon Apr 18, 2005 9:42 am
by Barry Smits
Ja idd, het is hier net 3 kwartier zonnig, heb ze dus ook maar direct gemonteerd.
Hier het resultaat.

Image

Heb ze uiteraard hetzelfde gemonteerd, maar door de lichtval, lijkt de een wat donkerder dan de ander.

Heb ook nog gekeken hoe het middenstuk wordt.
Hier moet ik nog even over nadenken.
Voor het monteren is het het makkelijkst, als ik om zo diep mogelijk laat vallen, maar dan zit ie een stuk verder naar achteren dan de buitenste.
Daar moet ik nog even over nadenken hoe ik dat ga doen.
Ideeën en adviezen zijn van harte welkom.

Posted: Mon Apr 18, 2005 10:07 am
by Willy
ziet er goed uit :)

Posted: Mon Apr 18, 2005 12:09 pm
by Radinov
ziet er mooi uit :) kun je dat middelste stuk niet gewoon wat verder naar achter monteren op de makkelijke manier en dan naaar voren buigen ofzo?

Posted: Mon Apr 18, 2005 12:25 pm
by Radinov
ik bedoel ook niet dat t bol zit dan, maar echt 45 graden buigen, dat t zo zit vanaf de zijkant gezien:

___l
l
l
l
L__
.....l

Posted: Mon Apr 18, 2005 12:26 pm
by Willy
dan maak je een stukje metaal in de vorm van je rooster daarin maak je het rooster.... en die maak je naarvoren door een paar stripjes te monteren als je dit goed doet ziet het er zeer netjes uit. :D

Posted: Mon Apr 18, 2005 3:05 pm
by dak zonder bak
of je pakt de dikopenneer zaag en je zaagt een randje van je bumperaf totie net zo diep is als de rest!

Posted: Tue Apr 19, 2005 9:50 am
by Barry Smits
Ik heb wat op Cardomain gekeken en iedereen die gaas heeft, heeft het middenstuk dieper liggen.
Dus zo gaat het worden:

Image

Posted: Tue Apr 19, 2005 10:41 am
by Crowbar
dak zonder bak wrote:dikopenneer zaag
Whahaha :-D :-D
een dremeltje zou ik doen denk..

Posted: Tue Apr 19, 2005 12:29 pm
by 626 x yeah!!
dat gaat mooi worden Barry,alleen jammer dat er dan weer zo'n lelijke kentekeplaat opmoet

Posted: Tue Apr 19, 2005 5:17 pm
by dak zonder bak
als iedereen het zo doet is tog geen rede??
ik zou het ff afzagen!! als je zulke dingen doet met het ook goed zijn vindikaltijd! anders is het echt duideijk doe het zelf werk terwijl het er eigelijk origineel uit moet zien tog?

Posted: Tue Apr 19, 2005 5:26 pm
by Marcel Smeding
Ben het wel met bak eens, als alles op de zelfde diepte gemonteerd zit, is het effect veel mooier.