Page 2 of 25

Posted: Mon Oct 24, 2005 7:00 am
by Mazdarati
Dat zijn best wel pittige tweeters.
Blijven die op je dashboard staan of moet je ze nog inbouwen.
Ziet er netjes uit, ga zo door :D

Posted: Mon Oct 24, 2005 9:02 am
by AKA-47
Die tweeters zijn best groot ja, en ze geven echt een supergoed geluid!

Ik heb ze nu op mn dash met een schroef vastgezet, maar ik ga ze nog met poly in de a-stijl verwerker, maar dat komt allemaal nog wel, eerst zorgen dat de kofferbak A-OK is

Posted: Mon Oct 24, 2005 4:40 pm
by Willy
goed bezig maar je hebt nu ook de tijd ervoor is niet dat het morgen klaar hoeft te zijn huh.
Succes man.

Posted: Thu Oct 27, 2005 9:36 pm
by roy moti
zier er goed uit aka47 ben benieuwd wat
je nog allemaal in petto hebt kerel :buig:

Posted: Fri Oct 28, 2005 10:18 pm
by AKA-47
Vandaag de bodemplank erin gelegd (nog 2,5 uur werk gehad eerdat ie lag)

Image

morgen verder met zijschotten

/edit2:

Wat er nog moet gebeuren in de kofferbak
- zijschotten (morgen hopelijk 1 af, misschien 2
- MDF hoedenplank
- Blauwe vierkante Zeuz 1,5farad condensator tussen de subwoofers.

En dan word het voornamelijk voorin alles netjes wegwerken etc.

Posted: Sat Oct 29, 2005 11:49 am
by AKA-47
1e zijschot is gemaakt en bekleed

Volgende week ofzo de volgende gaan doen, dan is de kofferbak ver af 8)

Posted: Sat Oct 29, 2005 4:55 pm
by Philip
schiet al mooi op kerel :dekker:

wat ben je nog meer van plan in die kofferbak dan? o ja, je kunt ook omhoog bouwen bij een hatch, kofferbak klepje eruit. kist de lucht intrekken en whoppa weer 2 woofer ruimtes erbij :P

is mij alleen wat te extreem :-D

Posted: Tue Dec 06, 2005 9:12 pm
by AKA-47
Zo, vandaag kwam Roy langs met:

- nieuwe deurrubbers rondom
- 1995+ model grille (met chroom)
- nieuwe hoedenplank (voor reserve)
- onderplaat voor dashboard (miste)

dus ga van het weekend weer ff aan de slag

Posted: Tue Dec 06, 2005 9:54 pm
by Willy
netjes :) heb je al fotos van je audio die af is ? :D

Posted: Tue Dec 06, 2005 10:24 pm
by AKA-47
Is helaas niet af :(

Hopelijk van't weekend.

Gister trouwens mn eerste rijles gehad (werd gister namelijk 18 :D)

Ging goed, moest alleen niet zo ver doortrekken, hehe:P

Ook al hellingproef gedaan, in 1x goed enzo

Posted: Tue Dec 06, 2005 10:48 pm
by Willy
AKA-47 wrote:Is helaas niet af :(

Hopelijk van't weekend.

Gister trouwens mn eerste rijles gehad (werd gister namelijk 18 :D)

Ging goed, moest alleen niet zo ver doortrekken, hehe:P

Ook al hellingproef gedaan, in 1x goed enzo
Gefeliciteerd ! :dekker: :dekker: :dekker: :dekker:

Posted: Tue Dec 06, 2005 11:47 pm
by roy moti
graag gedaan aka47

Posted: Wed Dec 07, 2005 12:54 am
by Rode Mazda
AKA-47 wrote:Gister trouwens mn eerste rijles gehad (werd gister namelijk 18 :D)

Ging goed, moest alleen niet zo ver doortrekken, hehe:P

Ook al hellingproef gedaan, in 1x goed enzo
Gefeliciteerd!
Wanneer mag je afrijden? :-D :P

Posted: Wed Dec 07, 2005 7:27 am
by Mazdarati
Beetje laat, maar als nog gefeliciteerd. :dekker:
Hoe vaak neem je lessen?
Toch niet zo een 10-daagse niet mokke en karre cursus?

Posted: Wed Dec 07, 2005 8:23 am
by coppe218
Gefeliciteerd en succes met het lessen