Posted: Wed Mar 01, 2006 3:44 pm
hij is er door
lamba was dood.
hij ken er weer een jaartje tegen aan, ook de handrem lamp is uit.
hij ken er weer een jaartje tegen aan, ook de handrem lamp is uit.
das ook precies de reden dat hij er nog staat,kon wel voor 1500 wat anders kopen, maar wie weet wat ik me daarmee op de kop haalcoppe218 wrote:Proficiat. Heel mooi dat het weer gelukt is. Je moet altijd maar zo denken, voor het geld wat je nu uitgegeven hebt kun je zelden een andere auto kopen die dan ook weer in diezelfde staat is als je eigen wagen. Daarvan weet je wat er allemaal mee is gebeurd.
Guido