Page 11 of 25
Posted: Sat Mar 25, 2006 6:14 pm
by AKA-47
weg
Posted: Sat Mar 25, 2006 7:28 pm
by roy moti
ziet er toch wel goed uit aka47 had ik echt
niet verwacht of allegemeen heb ik het niet
op dit soort bumpers maar dit ziet er toch
wel heel goed uit ben beneiuwd als het in
kleur is want dan zie je pas echt hoe het
staat op de auto

zie dat
je een chroome grill nieuw over hebt
wat ga je daar mee doen anders heb ik
wel interesse in de grill.
Posted: Sat Mar 25, 2006 9:29 pm
by Willy
netjes.
vind het alleen jammer dat die scherpe lijn erin zit richting de grill.
Posted: Sat Mar 25, 2006 11:34 pm
by atenzapower
ziet er idd netjes uit allen jammer adt er gen ophang punt op zitten en dat t slecht past
Posted: Sun Mar 26, 2006 12:21 am
by AKA-47
Zo slecht past hij niet.. in de hoeken gewoon goed, en er zit alleen een kier onder de koplampen, voor de rest geen problemen mee..
Posted: Sun Mar 26, 2006 10:36 am
by Philip
moest je zelfs de koplampen eraf halen? was bij de pakfeifer volgens mij niet nodig.
ik heb hier trouwens nog wel een kentekenplaat houder over voor je (jaja van 626forum.nl)
Posted: Sun Mar 26, 2006 12:47 pm
by AKA-47
Om de originele bumper eraf te halen is het handig om de koplampen er ff uit te schroeven (zitten toch maar met 3 boutjes en 1 moertje vast) omdat je zo makkelijker bij de bumperbalk kan om de bumper ff los te schroeven.
En ik krijg van case al een nieuwe kentekenplaat, toch bedankt voor het aanbod.
Posted: Sun Mar 26, 2006 12:54 pm
by AKA-47
Zo, vandaag de carkit erin gezet, en hij werkt!
Foto's:
Bezig met stroom aftappen van de aansteker:
Beetje rommelen met draden:
Testen of alles werkt:
Microfoon (bovenaan de a-stijl)
De speaker:
De telefoon:

Posted: Sun Mar 26, 2006 3:15 pm
by roy moti
ziet er goed uit kerel werkt het goed?
had je alleen geen andere plek voor
de telefoon zodat i recht hangt.
Posted: Sun Mar 26, 2006 3:17 pm
by AKA-47
Hij werkt prima.
Ik had hem eventueel wel ergens anders kunnen hangen, maar dan zit hij zo in het zicht. Wil hem het liefst zo ver mogelijk uit het zicht dusja, en ik moet er ook nog wel goed bijkunnen.
Posted: Mon Mar 27, 2006 12:17 pm
by vannelle
AKA-47 wrote:Hij werkt prima.
Tuurlijk!
De plaatsing vind ik wat minder eerlijk gezegd.
Als je gebeld wordt kun je makkelijk opnemen, maar wat als je zelf wil bellen? Wordt knap lastig.....
Anyway, veel plezier er mee.

Posted: Mon Mar 27, 2006 12:33 pm
by AKA-47
Heb je gelijk in, toen ik het aan he doen was leek het me een goed idee, maar in de praktijk is het wat minder (had niet gedacht dat hij zo ver naar beneden zou gaan hangen) maargoed, ik heb die onderplaat van het dash toch dubbel, dus ik ga zaterdag nog wel ff een soort MDF adaptertje maken dat hij gewoon recht op de plaat word gezet, en dan aan de andere kant van het stuur. Nu heb ik er geen last van, maar als ik mn stoel vooruit moet zetten als er iemand achterin gaat, krijg ik er denk ik wel problemen mee. Dat ga ik dus zaterdag nog wel ff bekijken, wil mn auto voor de meeting zondag zo ver mogelijk afhebben
/edit: Richard, mooi dat de heineken goed smaakte

Posted: Mon Mar 27, 2006 1:05 pm
by AKA-47
weg
Posted: Mon Mar 27, 2006 1:34 pm
by vannelle
AKA-47 wrote:
/edit: Richard, mooi dat de heineken goed smaakte

Was eigenlijk wel te verwachten.

Jammer dat er maar 24 in zitten.

Succes met het verplaatsen, je auto wordt steeds mooier joh, goed bezig!

Posted: Mon Mar 27, 2006 2:39 pm
by AKA-47
weg