Page 12 of 25

Posted: Mon Mar 27, 2006 3:56 pm
by Stevves
Heey AKA,

Ziet er erg indrukwekkend uit man! Misschein dat ik het gemist heb hoor, maar welke kleur ga je je auto strax spuiten? de originele of iets anders?

vraagje; Die naaf voor t sportstuur, waar heb je die besteld?

Complimenten hoor! bakkie komt er errug stoer uit te zien!

gr,

Stevves

Posted: Mon Mar 27, 2006 4:01 pm
by roy moti
aka47 je bent lekker bezig en je planninge
zien er er goed uit man wordt een GE van
1 unieke exemplaar :buig: :buig:

Posted: Mon Mar 27, 2006 4:17 pm
by AKA-47
Stevves wrote:Heey AKA,

Ziet er erg indrukwekkend uit man! Misschein dat ik het gemist heb hoor, maar welke kleur ga je je auto strax spuiten? de originele of iets anders?

vraagje; Die naaf voor t sportstuur, waar heb je die besteld?

Complimenten hoor! bakkie komt er errug stoer uit te zien!

gr,

Stevves
hij word zwart met blauw met een schuine scheidingslijn over de zijkant.
stuurnaaf heb ik besteld bij http://www.autosportcompany.nl voor 40 euro. Verlagingsveren heb ik daar ook besteld a 130 euro, zeer goede zaak met goede service en snelle levering

Posted: Tue Mar 28, 2006 7:03 pm
by Edwin MX6
Ziet er goed uit AKA ben benieuwd hoe het eruit ziet als het gespoten is.

Posted: Tue Mar 28, 2006 8:25 pm
by AKA-47
thnx! maar dat spuiten zal nog wel een tijd duren :D denk dat ik daar nog wel een jaar ofzo op zal moeten wachten.. centen he

Posted: Tue Mar 28, 2006 8:50 pm
by Philip
als je eenmaal je bodykit hebt, moeten we maar s overleggen, misschien is er wat te regelen..

Posted: Wed Mar 29, 2006 1:49 pm
by AKA-47
Komt goed. Ben bang dat dat helaas nog wel een tijd zal duren.

Net ook ff naar de Brezan geweest en 2 setjes kentekenplaten gehaald:

1 set met opdruk: AKA-47
1 set met opdruk: RADINOV

Dingen zijn best vet :D
Zal vanavond ofzo er wel een fotootje van posten

Posted: Wed Mar 29, 2006 2:40 pm
by Philip
lol, dat word een 2e mazda van wie het interieur word gepaint dit weekend ;)

hoe ga je je hemel doen?

Posted: Wed Mar 29, 2006 8:27 pm
by AKA-47
Image

Vet he :-D

hemel ga ik spuiten met gewone verf, wel eerst ff eruithalen natuurlijk. volgens roy kon dit gewoon

Posted: Wed Mar 29, 2006 8:29 pm
by Barry Smits
Hahahaha, grapjas.

Posted: Wed Mar 29, 2006 8:46 pm
by AKA-47
Niet dan?

Posted: Wed Mar 29, 2006 8:52 pm
by Rode Mazda
Leuk die kentekenplaten :D

Posted: Sat Apr 01, 2006 3:30 pm
by AKA-47
weg

Posted: Sat Apr 01, 2006 5:54 pm
by ozgrr
ziet er vet uit :buig:

Posted: Sat Apr 01, 2006 8:33 pm
by dak zonder bak
hoeveel heb je van het omgezette randje afgeslepen??? je heb tog niet het hele omgezette randje afgeslepen??? dat is namerlijk apk afkeur omdattet dan scherp is!!

enne ff goed tegen roest behandeld met het een oft ander?