Page 13 of 25
Posted: Sat Apr 01, 2006 8:44 pm
by AKA-47
ongeveer 7mm, het zit nog een stukje omgebogen dus dat zou geen probleem moeten zijn.
En ik heb er ff wat motip op gedaan (in princiepe dus gewoon lak) om het te beschermen.
Posted: Sat Apr 01, 2006 8:46 pm
by dak zonder bak
dan ist goed!!
konnet op de foootoows slecht zien!
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:43 pm
by AKA-47
Ik zal er morgen nog wel ff een duidelijkere foto van schieten !
Posted: Sat Apr 01, 2006 11:41 pm
by Piet
wel goed behandelen he tegen roest....
ook van binnenuit even behandelen met ML (loopt het mooi tussen de plaatdelen)
Posted: Sun Apr 02, 2006 11:30 am
by roy moti
ziet er goed uit aka47 en spuit ff aan
de binnekant van de afgeslepen zwarte
tetyl man dan wqeet je zekers dat i goed
tegen roest is beschermt.blauwe rem
klauwen staan echt cool kerel

Posted: Sun Apr 02, 2006 4:40 pm
by AKA-47
weg
Posted: Sun Apr 02, 2006 6:29 pm
by AKA-47
En ff wat foto's van vandaag.
Slechte keus geweest... die vloerbedekking.. had het met spuitlijm vastgezet.. maar ow ow ow wat een troep laat dat achter!
Hier had ik de eerste helft net gedaan:
Schuursponsjes hebben het hard te verduren gehad
Ziet er maar leeg uit zo van binnen.. :
Hier waren m'n ouders wat minder blij mee
Nu issie bijna schoon, volgend weekend alleen nog ff de hogedrukspuit erop om de laatste restjes te verwijderen (die ik zelf niet wegkreeg)

Posted: Sat Apr 08, 2006 3:32 pm
by AKA-47
Zoo, updatje weer eens.
Ben voor het weekend al klaar (werk is op :\)
Ben al een end verder. Vloerbedekking is klaar, en moet nog drogen. Zal wel meer dan een week duren denk ik, want ik heb hem gerollerd eerst en daarna afgewerkt met een spuitbus. Door dat rolleren gaat de verf er echt 'in' zitten en duurt het dus veel langer om te drogen, maarja we zien wel. Deurpanelen zijn af (3 zitten erin, 1 is nog niet he-le-maal klaar)
Deurpaneel bestuurderszijde:
Tellercluster aangepast:
Speaks for itself:
Vloerbedekking:
Overzichtsshotje again:

Posted: Sat Apr 08, 2006 5:46 pm
by ozgrr
is netjes geworden man
met wat voor spuitbus heb je die vloerbedekking gespoten?
is wel goed gelukt!
Posted: Sat Apr 08, 2006 6:35 pm
by Rode Mazda
Sjonge wat een werk allemaal, maar het ziet er leuk uit.
Posted: Sat Apr 08, 2006 7:11 pm
by AKA-47
ozgrr wrote:is netjes geworden man
met wat voor spuitbus heb je die vloerbedekking gespoten?
is wel goed gelukt!
Eerst met gewone flexa verf gerollerd en afgewerkt met Motip High Gloss Black..
Heb ook met motip de rest van de stoffen gespoten en dat gaat gewoon goed
Posted: Sat Apr 08, 2006 7:47 pm
by roy moti
ziet er formidabel uit kerel ,
toch een goeie tip bekleding verven
Posted: Sun Apr 09, 2006 7:08 am
by coppe218
Erg mooi. En zo krijg je ook zeker een unieke auto.
Guido
Posted: Sun Apr 09, 2006 2:31 pm
by AKA-47
Thnx
En maar weer eens een update (gaat hard tegenwoordig!)
Vloerbedekking ligt en alles zit weer netjes terug in elkaar.
Bezig met leggen:
Middenconsole etc. zitten:
Carkit op andere (betere!) plek (dat ik daar niet eerder aan had gedacht =\)
Bestuurderszijde:
Bijrijderskant:
Achterin:
Zit weer netjes, naar mijn mening

Posted: Sun Apr 09, 2006 5:37 pm
by AKA-47
Plastic delen kofferbak zwart spuiten GEDAAN
Hoedenplank zwart spuiten GEDAAN
Plastic om de tellers blauw spuiten GEDAAN
C stijlen zwart spuiten GEDAAN
Carkit herplaatsen GEDAAN
Vloerbedekking eerst met hogedrukspuit reinigen en daarna zwart spuiten GEDAAN
Deurpanelen grijze delen zwart spuiten GEDAAN
Nog te doen:
Hemel zwart spuiten
Zonnekleppen zwart spuiten
B-stijlen spuiten
Gordels achter anders bevestigen
Kofferbak helemaal overnieuw doen