Page 14 of 25

Posted: Mon Apr 10, 2006 11:07 am
by Edwin MX6
Whoh, dat ziet er echt goed uit man. Je brengt me wel op ideeën hier. Doorgaan zo zou ik zeggen. :buig: :buig: :buig: :shock: :shock:

Posted: Mon Apr 10, 2006 1:48 pm
by AKA-47
Dankje :-D
Moet alleen kampen met een verschrikkelijke verflucht in de auto, maar die gaat vanzelf wel geleidelijk weg, vooral veel met ramen open rijden en niet de verwarming aan enzo (kan gelukkig weer een beetje met dit weer

En over dat doorgaan, volgt hier weer een update :D

Vandaag het hemeltje en de zonnekleppen en de stof onder het zitgedeelte van de achterbank gedaan:

Is toch best goed gelukt zo met de verfroller:
Image

Het lijstje:
Plastic delen kofferbak zwart spuiten GEDAAN
Hoedenplank zwart spuiten GEDAAN
Plastic om de tellers blauw spuiten GEDAAN
C stijlen zwart spuiten GEDAAN
Carkit herplaatsen GEDAAN
Vloerbedekking eerst met hogedrukspuit reinigen en daarna zwart spuiten GEDAAN
Deurpanelen grijze delen zwart spuiten GEDAAN
Hemel zwart spuiten GEDAAN
Zonnekleppen zwart spuiten GEDAAN
B-stijlen spuiten GEDAAN

Nog te doen:
Paar dingetjes afwerken (vernissen etc)
Alles terug in elkaar zetten.

Daarna:
Gordels achter anders bevestigen
Kofferbak helemaal overnieuw doen

Posted: Mon Apr 10, 2006 3:12 pm
by Edwin MX6
Ik heb er zelf ook al eens aan gedacht om de hemel zwart te maken en dan de zonnekleppen mee te pikken. Maar ik ben bang dat ik de hemel niet meer goed terug gemonteerd krijg.

Posted: Mon Apr 10, 2006 3:18 pm
by AKA-47
Ik kan het je binnenkort vertellen :-D Denk volgende week zaterdag dattie er weer terug ingaat

Posted: Sun Apr 16, 2006 1:23 pm
by AKA-47
Hey Edwin, bij mij was het geen probleem hoor!

Gewoon via de hatchklep er terug in duwen, en dan zat er bij mij achteraan in het midden een soort klem waar je hem in het dak klikt.

Voor de rest gewoon terug achter de rubbers stoppen, paar schroefjes erin en hij zit gewoon weer zoals eerst!

Posted: Fri Apr 21, 2006 8:55 pm
by AKA-47
Goed, weer eens een update:

Vandaag aan de installatie begonnen, die moest overnieuw.

Eerst een Dietz 1 farad powercap gekocht:
Image

De voorbereidingen:
Image


Tsja.. hij kwam helpen :P
Image


Hier begin je dan maar:
Image

Mn broer de bodemplaat aan het zagen:
Image

De opstelling:
Image

Versterkers onder de dubbele bodem:
Image

Zo zijn we vandaag geeindigd, toch een eind gekomen:
Image

Image

Posted: Fri Apr 21, 2006 10:03 pm
by Edwin MX6
Kijk het begin is er al. Nu nog afwerken en je hebt een mooie install.

Posted: Sat Apr 22, 2006 7:52 pm
by AKA-47
Zo, vandaag best ver gekomen.

Morgen alleen nog de zijschotten maken, en dan kan de boel bekleed worden, plexi en neon erin en dan is hij show-klaar!

Foto's:

Image


Image


Image

Posted: Sun Apr 23, 2006 10:12 am
by roy moti
je bent weer lekker bezig aka47
dat wordt vast heel mooi hoor
ben benieuwd om te horen en te zien

Posted: Sun Apr 23, 2006 1:27 pm
by jp@mazda
ziet er netjes uit, enkel 1 opmerking die kistjes lijken mij niet echt berekend kan dat kloppen, zo als ik jou was ff berekenen en dan 1 kist maken met meer liters en een tussenschot. blijf je uiteindelijk op het zelfde groote enkel meer liters

Posted: Sun Apr 23, 2006 1:46 pm
by Casejunkie
een 12" subwoofer heeft maar 28 liter nodig in een gesloten kist dus dat is vrij klein. Gaat hij een bass poort gebruiken moet de kist idd veel groter zijn.

Posted: Sun Apr 23, 2006 3:16 pm
by Radinov
die kisten zijn goed zo, daar is nix aan veranderd tov de vorige kofferbaklayout, had ik toen al berekend en nou gewoon een plaat ervoor gemaakt in feite zodat het 1 geheel lijkt. Gesloten kisten hoeven niet zo groot te zijn idd.

Overigens wel grappig, degene waarvan mn broertje die subs gekocht had had ze in kisten zitten met DE HELFT van de inhoud van deze :lol: echt veeeeeeeeel te klein, gaf echt crappy bas.

overigens hebben we (naja ik heb eigenlijk bijna alles gedaan :flippa: ) het vandaag afgewerkt met zijschotjes en de hoedeplankspeakers opgehoogd met ringen van mdf zodat ze die kist niet raken. ziet er erg netjes uit nou, mn broertje zal strax wel fotos posten ofzo. Nu alleen nog bekleden e.d.

Posted: Sun Apr 23, 2006 4:34 pm
by AKA-47
Kisten zijn 28 liter per stuk ongeveer ja.

Foto's

Image

Image

Image

Image

Image

Posted: Sun Apr 23, 2006 4:45 pm
by Casejunkie
Ziet er netjes uit man! :buig:

Posted: Sun Apr 23, 2006 8:38 pm
by AKA-47
Kan er niet meer bij nee, maarja, je weet maar nooit, als je zo wanhopig bent dat je wel moet, dan kan je gewoon 't een en ander eruit halen ofzo en dan kan je er wel bij.. wel zo handig dus (in het kader van: je weet maar nooit!)

poly is idd heel vet, maar veeeeeeeeeeeel werk!