Page 15 of 25

Posted: Sun Apr 23, 2006 9:40 pm
by dak zonder bak
koop voor een paar euri zoon compressortje dat op je sigaretten aansteker kan. meestal zijn ze tog alleen een beetje leeg en niet compleet geklapt. ik heb zelf nooit een reservewiel bij me (alleen op vakantie) omdat me gaskruik in dat gat lig

Posted: Sun Apr 23, 2006 9:52 pm
by AKA-47
kan idd wel ja. Maarja nu toch te laat om dat ding eruit te halen :D

Ach, die paar kilo lig ik ook niet van wakker, anders zou ik ook niet zo'n uitbundige install hebben genomen he.. weegt allemaal behoorlijk.

Posted: Mon Apr 24, 2006 8:52 pm
by atenzapower
ziet er toch netjes uit moet ik zeggen

Posted: Sat May 27, 2006 9:45 pm
by AKA-47
Zo, eindelijk weer eens een update.

Vandaag verder gegaan met de audio. Wantja, het moet toch ooit eens bekleed worden.

Een zooi waterbestendige duplex gehaald, en alle panelen nog een keer gemaakt, maar nu met de duplex. Die duplex ga ik dan bekleden, en die kan ik dan mooi tegen de MDF panelen kitten. Dan zie je geen schroeven, hoeft geen bekleding los te trekken of niets, als je een keer ergens bijmoet. Gewoon ff dat duplex eraf halen en klaar.

Alle panelen zijn op maat gezaagd etc. Morgen ben ik met mn broer naar een show/meeting in Almelo, dus dan kan ik er niet aan werken, maar misschien van de week, of anders volgend weekend zal ik gaan beginnen met bekleden van de duplex, en die er dan ook tegenaan maken. Dan kunnen jullie foto's verwachten.

Posted: Sun May 28, 2006 12:54 pm
by Philip
he kerel, jammer dat je hem niet bij je had vandaag.
had hem wel ff irl willen zien.

je broer kreeg genoeg animo vandaag zeg :P

Posted: Sun May 28, 2006 8:10 pm
by AKA-47
hehe, meeting de 25e issie er als het goed is wel, dus als jij er dan ook bent, kan je hem dan checken

/edit:

Toch nog wat pics vandaag.

Vandaag naar Almelo geweest, naar een show/meeting, georganiseerd door Poth Carsystems.

Nog het een en ander aangeschaft daar, namelijk:

- 2 vergulde accuklemmen
- Voltmeter 52mm
- Oliedruk meter (tjsa, 1 metertje in je a-stijl staat zo stom, en wat moet je anders kiezen :flippa: )


De spullen:

Image

Image

Image

Image

Image

Die accuklemmen schelen echt veel! Als de motor niet draait 1 volt, en als hij wel draait zelfs 2 volt!

Voltmeter gewoon op de + en de - aansluiten van de accu. Maar die oliedrukmeter zou ik niet weten hoe ik hem aan zou moeten sluiten? Weet iemand dit toevallig?

Posted: Sun May 28, 2006 8:43 pm
by Casejunkie
tussen je motorblok en je oliefilter moet een adaptorring komen waar je de sensor in kan draaien.

Posted: Sun May 28, 2006 9:00 pm
by dak zonder bak
nope

je moet je oliedruk schakelaar uit je blok draaien! daar komt een leiding in en die gaat naar die meter!
stomme conructie idd maar zo werktie nou eenmaal (kep de aansluitingen achterop de meter al gezien op msn )

Posted: Sun May 28, 2006 9:43 pm
by Casejunkie
Oke dach dat het meestal met zo'n adaptor ring ging

Posted: Wed May 31, 2006 5:55 pm
by AKA-47
Pics!

Kheb het vandaag redelijk afgemaakt. Het is niet 100% perfect, maargoed, 't is wel netjes (en uber verbetering iig)

Image

Image

Image

Ben er wel tevreden over :-D

Posted: Wed May 31, 2006 6:24 pm
by GVR
nice!

Posted: Wed May 31, 2006 7:50 pm
by atenzapower
ziet er goed uit hoor

Posted: Wed May 31, 2006 8:10 pm
by Casejunkie
Ziet er idd erg straks uit. Ben benieuwd de 25ste.

Posted: Wed May 31, 2006 9:27 pm
by AKA-47
op foto's is het altijd natuurlijk mooier dan dat het in het echt eruit ziet, maar ik ben er niet geheel ontevreden over :-D

Posted: Wed May 31, 2006 10:02 pm
by Mazdarati
Ziet er netjes uit.
Ook een beetje tevreden met het geluid dat eruit knalt ?