Page 16 of 25

Posted: Thu Jun 01, 2006 6:29 am
by Edwin MX6
Ziet er goed uit jongen. netjes afgewerkt!!

Posted: Thu Jun 01, 2006 7:44 am
by AKA-47
thnx allemaal :D

@ mazdarati.. mwoooaah ;) je zal het wel horen op de meeting :P

Posted: Thu Jun 01, 2006 3:58 pm
by roy moti
ziet er supergoed uit aka47,nu moet
ik het nog ff horen op de meeting

Posted: Sat Jun 03, 2006 11:02 pm
by AKA-47
Vandaag een Optima Yellowtop gehaald, hoop gekloot gehad ermee.

Eerst de kabels van de accu moeten verlengen omdat ik niet bij de accupolen kwam ermee. Toen dat gebeurd was, wilde ik hem starten.. niet dus. Ding was zo leeg als het maar zijn kan. Toen een km of 15 gereden (met muziek aan, maar niet te hard). Ik kom thuis, wil opnieuw starten.. weer niets..) De + Accuklem flikkerde er ook telkens vanaf. Daar een soort spacer voor gemaakt, en nu zit het wel knoervast.

Heb net een km of 35 gereden denk ik, best veel toeren gemaakt telkens e.d. Toen ik thuis kwam startte hij 2x achter elkaar zonder problemen, dus ik hoop dat de accu gewoon opgeladen moet worden en dat hij niet halfdood is, want dat zou *censuur* zijn.

Morgen weer een toertje maken, en als ik er dan nog steeds geen problemen mee heb, ga ik er maar vanuit dat het daaraan lag. Als ik er wel problemen mee heb, dan moet ik 'm om gaan ruilen bij die gast, die had er nog een stuk of 5 staan, dus.

Maar voorlopig ga ik er maar vanuit dat hij gewoon leeg was.

/edit: vandaag is er ook een begin gemaakt aan het inbouwen van de Voltmeter (oil pressure meter is verkocht). Morgen foto's.

/edit2: ook ff blauwe neon bij de voeten van de voorste 2 stoelen gedaan, staat wel vet in het donker.

Posted: Sun Jun 04, 2006 10:39 am
by dak zonder bak
als ie helemaal ram leeg was moet je hem een nachtje aan de lader zetten. ik heb wel vaker meegemaakt dat accuus zo leeg waren dat je ze over start end at de dynamo hem niet meer volgeladen krijgt!

Posted: Sun Jun 04, 2006 2:28 pm
by AKA-47
kheb een andere gehaald bij die vent.. nu geen problemen meer ermee. opgelost dus.

Ook heb ik de voltmeter aangesloten, werkt, alleen moet ik die nog ff goed vastzetten.

Posted: Sun Jun 04, 2006 7:25 pm
by AKA-47
Pics:

De accu:
Image

De plek van de meter:
Image

Close-up:
Image

Posted: Mon Jun 05, 2006 9:52 am
by Radinov
Hij zit ook nog niet vast, was alleen ff voor de foto... metertje moet ook nog vastgezet worden

Posted: Mon Jun 05, 2006 4:28 pm
by dak zonder bak
je accu is weer leeg!!!! je meter geeft 0 volt aan :-D

Posted: Mon Jun 05, 2006 4:35 pm
by AKA-47
:-D

Posted: Tue Jun 20, 2006 9:24 pm
by AKA-47
weg

Posted: Wed Jun 21, 2006 12:42 am
by karate
ben benieuwd, wel weer veel extra werk.
Ziet er op de fotoshop in ieder geval erg goed uit!

Posted: Wed Jun 21, 2006 6:26 am
by Edwin MX6
Het ziet er idd goed uit op de fotosoep.

Posted: Wed Jun 21, 2006 7:50 am
by Philip
ik vind de lijnen zo ook veel beter bij de auto passen. als je het kan, absoluut doen! alleen die motorkap..... daar ga je veel werk mee krijgen om hem zo rond te krijgen.

Posted: Wed Jun 21, 2006 8:13 am
by Reley
kan heel stoer worden ja. maar is de "voor" foto voor of na je ontmoeting met de vangrail?