Page 5 of 25

Posted: Sun Jan 15, 2006 6:59 pm
by atenzapower
netjes hoor . pas wel op voor je arm stuen de lak kan er namelijk af gaan had ik wel bij mijn vorige wagen.

p.s ik heb nog een shogun wing in de aanbeiding

Posted: Sun Jan 15, 2006 7:05 pm
by AKA-47
Er zit wel vernis op de armsteun, dat zou ook moeten helpen.

Radinov kwam net van Luts af, en die had nog een veerpootbrug liggen, die op mijn GE past :dutch: Dus Luts, bedankt :-D

Hij zit er al op, foto's komen volgende week denk ik wel..

ik weet niet hoe lang je hem nog in de aanbieding hebt, en hoeveel je er voor moet hebben, maar eerst wil ik mn interieur af hebben, en verlagen en uitlaat, dan ga ik aan de body beginnen.. dus roept u maar

Posted: Sun Jan 15, 2006 10:04 pm
by atenzapower
voor 150 euro mag je hem hebben

Posted: Sun Jan 15, 2006 10:11 pm
by AKA-47
Ik weet niet hoe lang je 'm nog vast wil houden, want de eerst komende maanden heb ik em nog ff niet nodig.. maar dat laat ik dan nog wel een keer horen als het er tijd voor is

Posted: Fri Jan 20, 2006 9:27 pm
by atenzapower
ik heb nu mijn besluit genomen en mijn clubmaten zeggen dat ik die vleugel er op moet zetten

Posted: Fri Jan 20, 2006 10:27 pm
by AKA-47
Hehe ok is goed, kan ik ook meteen zien hoe hij staat :D

Zo, ik heb nu alles uit mn auto gehaald behalve de rugleuning achterbank en bovenste helft dashboard, alles afgeplakt enzo, en morgen ga ik het dashboard spuiten.

Ook ga ik de tweeters in de a-stijl polyen, en de voorste deurpanelen hebben hun 1e laagje blauw gehad.

Gaat lekker vlot met mn interieur nu :D

Posted: Sat Jan 21, 2006 10:42 am
by AKA-47
Dashboard heeft de eerste laag blauw gehad vanochtend.

Veerpootbrug zit er ook in, ziet er erg mooi uit.

Foto's:

Dashboard:
Image

Image

Eerste foto van het motorruim :o
Image

Mooie foto van veerpootbrug:
Image

Posted: Sat Jan 21, 2006 11:00 am
by roy moti
zier er onwijs goed uit kerel be benieuwd
als alles gespoten is ,veerpootbrug ziet
er ook onwijs goed uit goed bezig

Posted: Sat Jan 21, 2006 1:31 pm
by Willy
ik hoop alleen maar dat je goed ontvet hebt, en een goede primer hebt gebruikt :shock:

Waarom heb je ook niet even dat luchtroostereruit gehaald ?


Maare die veerpoot brug is :buig: .

Posted: Sat Jan 21, 2006 1:45 pm
by Casejunkie
erg mooi blauw :-D

Posted: Mon Jan 23, 2006 12:00 pm
by AKA-47
Zo, nu weer op school, en daarna de week weer in rotterdam doorbrengen. Heb vanochtend nog ff gezorgd dat alles vernist is wat vernist moest worden (binnenkant dashboardkastje had ik ook zwart gemaakt) en de voorste deurpanelen... Dus vrijdagmiddag als ik weer thuis ben het dashboard vernissen.

Zaterdagochtend nieuwe (zwarte)vloerbedekking leggen als het goed is, en hopelijk zaterdag middag het interieur er terug in, en vervolgens zondag de tweeters in de a-stijl af te maken, zodat die er ook terug in kunnen.

Als dat gedaan is, dan ga ik het weekend daarop beginnen met de b en c stijlen, de hemel en de achterbank.

Het weekend daarna de hoedenplank nog zwart maken, en de grijze plastic delen in mn kofferbak.

Dan is afgezien van de stoelen alles gedaan aan mn interieur (behalve neon en stuur, maar das allemaal zo gedaan, paar minuten) En dan ga ik de kofferbak opnieuw doen en zorgen dat hij nu wel helemaal netjes is.

Voordat ik naar de Europese Mazda meeting op de Nurburgring in Duitsland ga (29 en 30 april) wil ik heel mn interieur en kofferbak 100% afhebben, en ook verlaagd en uitlaat eronder.

Dan kan ik me daarna gaan focussen op bumpers, spoilers etc.

Bij deze dus update en planning voor de komende tijd :-D\

/edit:

Update van hoe de A-stijlen er nu bij liggen (waar de tweeters in moeten)

Image

Image

Posted: Fri Jan 27, 2006 5:28 pm
by AKA-47
Oh yeah 8)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

het is natuurlijk nog niet helemaal af, moet nog afgewerkt worden enzo, maar ik vind het echt mega vet staan!

Posted: Fri Jan 27, 2006 5:34 pm
by Willy
ziet er wel vet uit ja .

heb je hem ook afgelakt met blanke lak ?
en nu steekt dat zwart wel heel erg af,spuit je dat ook ?

Posted: Fri Jan 27, 2006 5:38 pm
by AKA-47
Alles is vernist ja.

en welk zwart bedoel je?

Posted: Fri Jan 27, 2006 5:44 pm
by Willy
midden console en bij je stuur enzo ;)

En het lak gedeelte; zou zonde zijn als je al het werk voor niks had gedaan ja :D