Page 6 of 25

Posted: Fri Jan 27, 2006 5:50 pm
by roy moti
vakwerk kerel je bent lekker bezig
heb jij toevallig ook giro als ik de kleur bekijk wahahahahahahahah

Posted: Fri Jan 27, 2006 5:50 pm
by AKA-47
Middenconsole inleg enzo blijft zwart, vind ik juist vet staan icm met dat blauw.

En tis vernist dus er is nix aan de hand ;)

Morgen de a-stijlen afmaken, en de composet terug aansluiten (en alles netjes wegwerken deze keer)

En misschien, als het er van komt, witte tellerplaten maken (is wel een must geworden nu)

Roy: thanks, en misschien ga ik wel gesponsord worden door hun met deze kleur nu ;)

Posted: Mon Feb 06, 2006 6:08 pm
by AKA-47
Zo, vorige x (2feb) was het afgelast mn rij examen ivm het weer..

Nu mag ik het 16feb nog een x proberen (hopelijk heb ik het dus voor de sleuteldag.

Heb vandaag ook nieuwe blauwe vloerbedekking gehaald voor mn auto en die ga ik er vrijdag of zaterdag in leggen.

Posted: Mon Feb 06, 2006 11:21 pm
by AKA-47
Thanks :D

Aangezien ik de rest van de week vrij ben, ga ik denk ik morgen terug naar ossendrecht, en dus ook al morgenmiddag beginnen met tapijt leggen enzo

i'll keep u posted

Posted: Wed Feb 15, 2006 10:30 pm
by AKA-47
Morgen op voor mn rijbewijs :D

Posted: Wed Feb 15, 2006 10:37 pm
by Rode Mazda
Succes!!!

Posted: Wed Feb 15, 2006 10:59 pm
by roy moti
zet hem op he nu wel slagen he kerel

Posted: Thu Feb 16, 2006 7:34 am
by coppe218
Succes.

Posted: Thu Feb 16, 2006 9:53 am
by Willy
ben benieuwd man hoop dat je het haald.

Posted: Thu Feb 16, 2006 4:41 pm
by AKA-47
JEEEEEEEEEEEEEEEEJ :dutch:

Gelaagd :party:

Heb alleen mn rijbewijs nog niet :mecker:

Posted: Thu Feb 16, 2006 4:41 pm
by AKA-47
JEEEEEEEEEEEEEEEEJ :dutch:

Geslaagd :party:

Heb alleen mn rijbewijs nog niet :mecker:

Posted: Thu Feb 16, 2006 4:45 pm
by Casejunkie
Gefeliciteerd he! :party: :dutch: :party: :dutch: :party: :dutch: :party:

En vanaf volgende week wel voorzicht rijden he!

Posted: Thu Feb 16, 2006 4:56 pm
by Rode Mazda
Gefeliciteerd!!!
Wat balen dat je je rijbewijs nog niet kon ophalen door zo'n stomme fout.

Posted: Thu Feb 16, 2006 4:58 pm
by dak zonder bak
gefeliciteerd man!

en nu flink hoeken met die bak van je!

Posted: Thu Feb 16, 2006 4:59 pm
by roy moti
van harte gefeliciteerd kerel :dutch: :buig: :flippa: :vlinder: