Page 1 of 1

Water in reservewiel bak

Posted: Thu Aug 12, 2004 5:46 pm
by Barry Smits
Zag vandaag een vijver in mijn achterbak bij het reserve wiel.
Iemand een idee waar het vanaf kan komen?

Posted: Thu Aug 12, 2004 5:50 pm
by Xerxes
Je heb nog geen rukhaak dus dat valt af, waarschijnlijk je achterlichten en.of je achterkleprubber. dan loopt ut achter je bekleding langs!!

Posted: Thu Aug 12, 2004 5:59 pm
by Barry Smits
Zag wel roest zitten onder het rubber, zal eens de bekleding eraf halen en dan de hogedruk erop.

Posted: Thu Aug 12, 2004 6:09 pm
by Xerxes
Barry Smits wrote:Zag wel roest zitten onder het rubber, zal eens de bekleding eraf halen en dan de hogedruk erop.
Pas op met de bekleding, de mensen bij mazda dachten waarschijnlijk dat het niet meer los zou hoeven, dus trek net effe te hard en het breekt.
en dan lopen de kosten weer wat op, misschien hebben ze ut daarom wel gedaan :mecker:

Posted: Thu Aug 12, 2004 6:11 pm
by Barry Smits
Zal eraan denken ;-)
Heb gemerkt dat het montage materiaal tussen de GD en GE niet echt veranderd is, heb misschien nog wel wat liggen.
Anders wordt het een ritje naar v Deijne om alle dopjes enzo mee te nemen.

Posted: Thu Aug 12, 2004 8:22 pm
by Xerxes
Barry Smits wrote:Zal eraan denken ;-)
Heb gemerkt dat het montage materiaal tussen de GD en GE niet echt veranderd is, heb misschien nog wel wat liggen.
Anders wordt het een ritje naar v Deijne om alle dopjes enzo mee te nemen.
ik wilde ook wat reserve, toen heb ik de 626 van de poetser maar leeg geroofd, hij ging um toch weer verkopen!!