Page 1 of 2

WITTE KNIPPERLICHTEN

Posted: Mon Jul 25, 2005 11:03 pm
by roy moti
ik heb van weekend witte knipperlichten besteld moet
ze dinsdag ophalen en dan gaat ik ze
erop monteren ben benieuwd naar het resultaat
ik heb de kniperlichten gekocht van een fordmondeo
zoals xerxes dat ook had gedaan op zijn xerxesv6

Posted: Wed Jul 27, 2005 4:21 pm
by ozgrr
beter dat lijkt wel mooier witte knippers 8)


maar efe :offtopic: waar blijfe die fotos van je wage met de 6 velgen?

Posted: Wed Jul 27, 2005 5:01 pm
by roy moti
:}=<: :}=<: :}=<: :}=<:
g.verdomme gaat ik vandaag om
mijn wiitte knipperlichten te halen hoor
ik dat ze in backorder staan en pas op
6 augustus krijg dus moet ik wachten
dus zodra ik ze heb probeer ik de foto,s
te posten. en velgen zitten al onder mijn auto
maar ik heb geen digitale camera dus zodra de foto,s
zijn ontwikkeld post ik ze op het forrum

Posted: Sat Aug 20, 2005 9:47 am
by roy moti
eindelijk mijn witte knippers binne gaat
ze vandaag maar i monteren ben zelf
benieuwd naar resultaat

Posted: Sun Aug 21, 2005 11:11 pm
by roy moti
zo witte knipperlichten zitte
erop toch maakt dat veel verschil
zeg het valt gewoon gelijk op
dus ik ben ook weer tevreden

Posted: Mon Aug 22, 2005 1:15 am
by vannelle
Das mooi jongen, blij dat jij tevreden bent. ;)
Nu de foto's nog. ;)

Posted: Mon Aug 22, 2005 7:09 am
by 626 x yeah!!
hahaha precies!! Komop Roy niet zo gemeen,posten die foto's!!!!!!!
of is de fotozaak gesloten wegens vakantie?

Posted: Mon Aug 22, 2005 4:15 pm
by roy moti
nog simpeler ik heb nog geen foto,s gemaakt
en digitale camera heb ik ook nog steeds niet
koop van alles voor mijn auto maar camera
komt er maar niet hahahahah zal is kijken
of ik een fototje kan laten maken en dan post ik die hier

Posted: Wed Sep 21, 2005 7:19 pm
by roy moti
Image

Posted: Wed Sep 21, 2005 7:34 pm
by Radinov
ziet er een stuk beter uit :)

Posted: Wed Sep 21, 2005 8:47 pm
by ozgrr
Radinov wrote:ziet er een stuk beter uit :)
zeker wete

Posted: Wed Sep 21, 2005 9:22 pm
by coppe218
erg mooi

Posted: Wed Sep 21, 2005 9:24 pm
by Piet
ziet er goed uit roy,maakt de auto een stuk netter

ik heb er ook een setje besteld ik hoop deze voor de meeting in huis te hebben

Posted: Thu Sep 22, 2005 6:52 am
by Mazdarati
Ziet er een stuk beter uit dan die oranje dingen.
Ik wil ze ook vervangen, alleen zijn het er gelijk 6 i.p.v. 2.
Anders gaat het mooie effect verloren.
Gaat de 323F ze ook krijgen? :-D

Posted: Thu Sep 22, 2005 9:26 am
by Willy
Mazdarati wrote:Ziet er een stuk beter uit dan die oranje dingen.
Ik wil ze ook vervangen, alleen zijn het er gelijk 6 i.p.v. 2.
Anders gaat het mooie effect verloren.
Gaat de 323F ze ook krijgen? :-D
is een 323 coupe ;)

en roy ziet er netjes uit! alleen zonde van de stoeprandschade op je velg of lijkt het zo ?