Page 1 of 2

Posted: Thu Jul 13, 2006 3:27 pm
by Philip
godsgloeiende... :-o

das zeker een koopje!!!!!

wat doe je nou met je oude velgen??

ze zullen erg vet staan!

Posted: Thu Jul 13, 2006 3:31 pm
by Piet
zal mooi staan onder de zwarte GE.... :D

toppie velgen voor een koopje

Posted: Thu Jul 13, 2006 4:03 pm
by Radinov
brute velgen, en niet duur

Posted: Thu Jul 13, 2006 10:23 pm
by roy moti
supergaafe wielen man zal super super
vet staan onder je zwarte GE

Posted: Fri Jul 14, 2006 6:37 am
by Edwin MX6
Is dat even geluk hebben man. Je hebt een goed prijsje kunnen maken :shock: :shock:

Posted: Fri Jul 14, 2006 8:36 am
by GVR
Nice!

Posted: Thu Aug 31, 2006 3:17 pm
by jaap18
WOW, staat echt super :buig:

Posted: Thu Aug 31, 2006 3:29 pm
by Radinov
dikheid!

vind alleen die sticker op je bumper zonde

Posted: Thu Aug 31, 2006 3:35 pm
by Casejunkie
Helemaal eens met Radinov!

Staat hem erg goed!

Posted: Thu Aug 31, 2006 4:30 pm
by Reley
bling bling!
Staat hem erg goed hoor!

Posted: Fri Sep 01, 2006 7:16 pm
by dak zonder bak
problemen met koffer klep als in: afbladderen , barsten van plamuur oid of problemen met de snor???
heb gehoord dat het in belgie gruwelijke zeikerts zijn over die dingen

Posted: Fri Sep 01, 2006 7:23 pm
by Radinov
Ja klopt wordt steeds erger daar :s daar mag je heel je auto gaan verbouwen voor de keuring... fukking niet-originele bumpers mogen geloof ik al niet eens meer!

Posted: Mon Sep 04, 2006 8:33 pm
by tieske turbo
Radinov wrote:Ja klopt wordt steeds erger daar :s daar mag je heel je auto gaan verbouwen voor de keuring... fukking niet-originele bumpers mogen geloof ik al niet eens meer!
niet originele bandenmaat en zelfs Koni's worden al afgekeurd, slaat toch nergens op.....

maare, je wielen zien er echt vet uit Renzo! staan echt mooi

Posted: Mon Sep 04, 2006 9:23 pm
by Radinov
belgische logica... je mag je auto niet sneller of mooier maken, maar zelfs niet eens veiliger :party:

Posted: Tue Sep 05, 2006 6:09 pm
by tieske turbo
bij de probeclub hebben we nu een nieuwe gast uit Belgiƫ. complete tupperware kit erop en wordt wel goedgekeurd... maar motorisch mag ie weer niks doen (zichtbare tuning als een turbo setup is uit den boze natuurlijk daar...)

enne Renzooo, waarom vindt jij zulke velgen wel en ik nooit? als ik al iets vind zijn ze te klein, krom, te duur, passen niet (ET of te breed) enzovoorts... maar ik blijf zoeken