Page 1 of 1

nieuwe foto's van mijn 626

Posted: Mon Aug 07, 2006 9:15 pm
by piernova
IK heb dit weekend enige aanpassingen gemaakt aan mijn 626,
Heb over de grille chrome strips geplakt (lidl had die in de aanbieding)
Is wat anders weer dan een grille van alleen maar chrome.
En heb racegaas gemonteerd in de mistlamp gaten en ook in het midden. al valt dat niet echt op zo op die foto's.
Staat tever naar achteren denk ik maar misschien dat jullie tips hebben hoe dat verder naar voren te maken?
Heb het nu met ijzerdraad aan de spijlen ertussen gemaakt.

Ook heb ik aluminium op het dashboard gemaakt. dit is wel wat minder dan alles verven qua bedekking van alle onderdelen, maar ik vind dit iets mooier vanwege de aluminium look ipv gewoon glanzende verf zonder enige structuur. Enige is wel dat sommige delen toch niet 100% mooi passen (bij bediening zijspiegels bijv.)
Hier dan de foto's eerst 1 van voor de verandering.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Posted: Fri Aug 25, 2006 11:30 pm
by roy moti
zeer sportief autotje kerel en mooi kleur. zilvergrijs,
en zwart metallic de mooiste kleur voor een auto