Page 1 of 1
Posted: Fri Nov 03, 2006 11:47 pm
by Radinov
ziet er custom uit ja... voorbumper is best nice, alleen achterbumper is niet echt strak... skirts vind ik ook niet echt wat en kleur staat niet echt nee :p
Posted: Fri Nov 03, 2006 11:56 pm
by tieske turbo
kleur is idd bout... voor en achterbumper nogal een de brute kant (meer show dan go dus lijkt mij of er moet een vette setup onder de kap huizen) skirts noem ik niet eens skirts... en de wielen zien er qua verhouding uit alsof het 13" is

tot zover mijn positieve bevindingen...
Posted: Sat Nov 04, 2006 1:07 pm
by benno
voor en achter wel erg grof .
zijkanten vallen daardoor bijna in het niets .
kleur is ook niet mijn favoriet .
benno
Posted: Sat Nov 04, 2006 6:24 pm
by dak zonder bak
vinnet hele ding helemaal nix!
lijkt met of er 5 bumpers ondermekaar gemetselt zijn!
Posted: Sun Nov 05, 2006 12:40 pm
by Philip
volgens mij is de voorbumper van een mazda 6. de sideskirts van de visracing toch?
Posted: Tue Nov 07, 2006 12:44 am
by roy moti
eens met bakmans vindt er niets
aan heb wel veel mooiere GE modellen gezien