ik rij per week best veel km's en me trouwe 626 heeft me in 6 jaar niet vaak problemen gegeven. maar lijkt net of als er iets mis gaat ook alles mis gaat (MURPHY).
afgelopen week wil ik sochtends gaan starten deed hij het niet, dit was makelijk verholpen, een nieuwe acu en hij was er weerklaar voor.
maar nu ik rij s'ochtens naar me werk, almere-aalsmeer. ik parkeer hem, alles goed, ik wil terug rijden, en bij de stoplicht heb ik het idee dat hij veels te laag statio draait. ik gas geven, merk dat ik behoorlijk veel toeren moet draain om vooruit te komen, en vooruit komen met bokken en stoten.ik ff aan de kant, motorkap open, kan nix zien. dus besloten om hellemaal naar huis te rijden. hele weg heb ik hem in 1 versnelling lager steeds moeten rijden, auto had hellemaal geen power meer, en hoe lager je in de toeren ging, hoe meer hij ging stotteren en bokken. ik ben nu dus wel thuis gekomen. maar weet niet waar en hoe ik het moet zoeken.
mijn financieele situatie op dit moment is gewoon te slecht, ik kom amper rond, en dit kan ik dus niet hebben. + het feit dat ik de auto ook nodig hebt om naar werk te gaan.
ik hoop dat er enkele van jullie zijn die dit probleem herkennen en mij op weg kan helpen...
mvg een gefrustreerde johnny