626GE Hatchback, 2.0i16v GLX
Jaja.. ik ben er gisteren dus na een gesprek met bak achtergekomen dat de schokkers niet lek zijn, maar dat het normaal is dat je ze met de hand in kan drukken en terug trekken omdat het olie gevulde zijn.. dacht dus dat het gasgevulde waren, vandaar...
Last edited by AKA-47 on Wed Nov 22, 2006 1:28 am, edited 1 time in total.
zelf ga ik ze ook niet omrollen, ik heb nu 2 opties:
wegslijpen of omrollen
wegslijpen kan evt. zelf, maar ik voel op dit moment wel meer voor omrollen omdat je dan de carosserie niet beschadigt...
PIET: had jij met je xerxes en et35 zelf de wielkassen aangepast, en zo ja hoe? en zo niet: wat had je dan laten doen?
wegslijpen of omrollen
wegslijpen kan evt. zelf, maar ik voel op dit moment wel meer voor omrollen omdat je dan de carosserie niet beschadigt...
PIET: had jij met je xerxes en et35 zelf de wielkassen aangepast, en zo ja hoe? en zo niet: wat had je dan laten doen?
- Philip
- Ervaren Racer
- Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
reken der maar niet op dat die gemakkelijk past, de pakfeifer achterbumper heeft ook een klein beetje werk nodig.
maar pakfeifer staat bekend om over het algemeen een goeie pasvorm te hebben
maar pakfeifer staat bekend om over het algemeen een goeie pasvorm te hebben
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
-
jp@mazda
wegslijpen zou ik niet doen vaak kan je gewoon niet genoeg weg slijpen waardoor je geen aanloop meer zal hebben, nutelooz dus, + dat het lelijk is en kans op roest vergroot.
het omrollen kan bij elke zelf respecterende velgen special zaak, of tuning.
hoe het in zijn werk gaat.
er wordt een apparaat op de as gemoneteerd, zelfde manier als je een velg monteerd, dit apparaat rolt dan beetje bij beetje je wielkasten uit, als dit op een prof manier gebeurd heb je niet zoveel kans dat je lak gaat scheuren. er is een bekende opel tuning zaak die dit fijntjes op zijn site uitgelegd heeft staan, weet nu ff niet de naam uit me hoofd maar zoek het voor je op.
het omrollen kan bij elke zelf respecterende velgen special zaak, of tuning.
hoe het in zijn werk gaat.
er wordt een apparaat op de as gemoneteerd, zelfde manier als je een velg monteerd, dit apparaat rolt dan beetje bij beetje je wielkasten uit, als dit op een prof manier gebeurd heb je niet zoveel kans dat je lak gaat scheuren. er is een bekende opel tuning zaak die dit fijntjes op zijn site uitgelegd heeft staan, weet nu ff niet de naam uit me hoofd maar zoek het voor je op.
- Piet
- Mazda 626 Lord
- Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
ik heb een paar mm weggeslepen..als je dit goed doet is er niets aan de hand hoorAKA-47 wrote:zelf ga ik ze ook niet omrollen, ik heb nu 2 opties:
wegslijpen of omrollen
je moet er gewoon voor zorgen dat je binnen en buitenscherm niet los van elkaar komen
en daarna goed tegen roest behandelen (ik heb van binnenuit ML erin laten lopen)
want het nadeel van omrollen is dat je een geultje krijgt waar allemaal vuil in ophoopt waar je niet goed bij kan
en dan is er ook weer kans op roest
Bmw 328i touring M-Edition
# 17 inch ac schnitzer breedset
# Intrax RS schroefset
# 17 inch ac schnitzer breedset
# Intrax RS schroefset