626GE Hatchback, 2.0i16v GLX
Dankje
Moet alleen kampen met een verschrikkelijke verflucht in de auto, maar die gaat vanzelf wel geleidelijk weg, vooral veel met ramen open rijden en niet de verwarming aan enzo (kan gelukkig weer een beetje met dit weer
En over dat doorgaan, volgt hier weer een update
Vandaag het hemeltje en de zonnekleppen en de stof onder het zitgedeelte van de achterbank gedaan:
Is toch best goed gelukt zo met de verfroller:

Het lijstje:
Plastic delen kofferbak zwart spuiten GEDAAN
Hoedenplank zwart spuiten GEDAAN
Plastic om de tellers blauw spuiten GEDAAN
C stijlen zwart spuiten GEDAAN
Carkit herplaatsen GEDAAN
Vloerbedekking eerst met hogedrukspuit reinigen en daarna zwart spuiten GEDAAN
Deurpanelen grijze delen zwart spuiten GEDAAN
Hemel zwart spuiten GEDAAN
Zonnekleppen zwart spuiten GEDAAN
B-stijlen spuiten GEDAAN
Nog te doen:
Paar dingetjes afwerken (vernissen etc)
Alles terug in elkaar zetten.
Daarna:
Gordels achter anders bevestigen
Kofferbak helemaal overnieuw doen
Moet alleen kampen met een verschrikkelijke verflucht in de auto, maar die gaat vanzelf wel geleidelijk weg, vooral veel met ramen open rijden en niet de verwarming aan enzo (kan gelukkig weer een beetje met dit weer
En over dat doorgaan, volgt hier weer een update
Vandaag het hemeltje en de zonnekleppen en de stof onder het zitgedeelte van de achterbank gedaan:
Is toch best goed gelukt zo met de verfroller:

Het lijstje:
Plastic delen kofferbak zwart spuiten GEDAAN
Hoedenplank zwart spuiten GEDAAN
Plastic om de tellers blauw spuiten GEDAAN
C stijlen zwart spuiten GEDAAN
Carkit herplaatsen GEDAAN
Vloerbedekking eerst met hogedrukspuit reinigen en daarna zwart spuiten GEDAAN
Deurpanelen grijze delen zwart spuiten GEDAAN
Hemel zwart spuiten GEDAAN
Zonnekleppen zwart spuiten GEDAAN
B-stijlen spuiten GEDAAN
Nog te doen:
Paar dingetjes afwerken (vernissen etc)
Alles terug in elkaar zetten.
Daarna:
Gordels achter anders bevestigen
Kofferbak helemaal overnieuw doen
Goed, weer eens een update:
Vandaag aan de installatie begonnen, die moest overnieuw.
Eerst een Dietz 1 farad powercap gekocht:

De voorbereidingen:

Tsja.. hij kwam helpen

Hier begin je dan maar:

Mn broer de bodemplaat aan het zagen:

De opstelling:

Versterkers onder de dubbele bodem:

Zo zijn we vandaag geeindigd, toch een eind gekomen:


Vandaag aan de installatie begonnen, die moest overnieuw.
Eerst een Dietz 1 farad powercap gekocht:

De voorbereidingen:

Tsja.. hij kwam helpen

Hier begin je dan maar:

Mn broer de bodemplaat aan het zagen:

De opstelling:

Versterkers onder de dubbele bodem:

Zo zijn we vandaag geeindigd, toch een eind gekomen:


-
jp@mazda
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts: 5035
- Joined: Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location: GT town
een 12" subwoofer heeft maar 28 liter nodig in een gesloten kist dus dat is vrij klein. Gaat hij een bass poort gebruiken moet de kist idd veel groter zijn.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- Radinov
- Mazda 626 Lord
- Posts: 3282
- Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
- Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
- Location: Rotterdam / Ossendrecht
- Contact:
die kisten zijn goed zo, daar is nix aan veranderd tov de vorige kofferbaklayout, had ik toen al berekend en nou gewoon een plaat ervoor gemaakt in feite zodat het 1 geheel lijkt. Gesloten kisten hoeven niet zo groot te zijn idd.
Overigens wel grappig, degene waarvan mn broertje die subs gekocht had had ze in kisten zitten met DE HELFT van de inhoud van deze
echt veeeeeeeeel te klein, gaf echt crappy bas.
overigens hebben we (naja ik heb eigenlijk bijna alles gedaan
) het vandaag afgewerkt met zijschotjes en de hoedeplankspeakers opgehoogd met ringen van mdf zodat ze die kist niet raken. ziet er erg netjes uit nou, mn broertje zal strax wel fotos posten ofzo. Nu alleen nog bekleden e.d.
Overigens wel grappig, degene waarvan mn broertje die subs gekocht had had ze in kisten zitten met DE HELFT van de inhoud van deze
overigens hebben we (naja ik heb eigenlijk bijna alles gedaan
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts: 5035
- Joined: Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location: GT town








