Ik ben nieuw op dit forum nadat ik vorige week maandag een 1995 Mazda 626 Capella voor slechts 175 euro heb aangeschaft.
Hij stond in de weg, had em al een tijdje en had em dus op speurders gezet, waar ik hem ben tegengekomen. Die middag meteen opgehaald.
Zit een beste deuk in de linkerachterportier, en hij was hart-stikke-vies! En de binnenkant rook ook niet echt fris.
Een wasstraat en een stofzuiger boden hulp. owja, en 4 luchtverfrissers in de blazers gezet
Maar nou is er eigenlijk 1 probleempje wat ik soms wel irritant vindt.
Het meteen weer dichtklappen van de kofferklep. Ik heb geen flauw idee hoe dit in elkaar zit, ik zie geen gasveren, of trekveren.
Enkel een stang van links naar rechts, waarvan het rechterhaakje is afgebroken. Het gaat dus om de sedan.
Nieuwe stang van een sloop ophalen?
Mvg,
Jermaine uit Assen